Είμαι πίσω κι είμαι Δρ. :)

Ετοιμάστηκα και πήγα μπροστά στους επτά. Ντυμένη σοβαρά αλλά και κομψά, όχι όμως υπερβολικά. Στρατηγικής θέμα... Υπολογιστής, διαφάνειες, προτζέκτορας, όλα έτοιμα και πάμε! Η καρδιά μου νόμισα πως θα σπάσει! Για τις 2-3 πρώτες διαφάνειες. Ξεχάστηκα μετά... Πώς να μην ξεχαστώ? Η διαδικασία ξεκίνησε στις 11:20 και τελείωσε στις 14:30. Έλιωσε η μάσκαρα από την αγωνία της τόση ώρα! Εγώ μόνο που κουράστηκα λίγο στο τέλος... Της είπα να κρατηθεί να μη γίνουμε ομαδικά ρεζίλι, οι βλεφαρίδες μου κι εγώ.
Τρεις ώρες μπροστά στους επτά και μετά, άλλα δεκαπέντε λεπτά έξω από την αίθουσα να τους περιμένω να συνεδριάσουν. Ψόφησα από το κρύο! Το κομψό δεν ήταν καθόλου ζεστό... Η πόρτα άνοιξε και αυτομάτως χαρακτηρίστηκα Δρ. Να θυμηθώ να αλλάξω το κουδούνι!

Νομίζει κανείς πως τρεις ώρες είναι πολλές? Ακολουθήσαν άλλες τέσσερις σε γνωστή ψαροταβέρνα με όχι και τόσο γνωστά φαγκριά. Στην πραγματικότητα για πρώτη φορά τα βλέπαμε. Αυτό δε μας εμπόδισε να τα φάμε! Κι είπαν για τα φανταρικά τους (μα αυτοί οι άντρες σε όποια ηλικία και σε όποια περίσταση???), τα φοιτητικά τους (κολλούσαν με την περίσταση), τα συνεδριακά τους (ίσως το μόνο ενδιαφέρον που ακούσα), το ψάρεμα (κι αυτό κολλούσε με την περίσταση), τους δρόμους του κρασιού, τους δείκτες ανεργίας στην Αγγλία (και στην Αμερική!) και την οικονομική κρίση. Αν δεν ήμουν τόσο κουρασμένη θα είχα υποδυθεί το φαγκρί. Για να μην συμμετέχω! Κι ας με τρώγανε...

Επέστρεψα στο δωμάτιο. Μεταξύ φθοράς κι αυθαρσίας... Επτά ώρες με ΔΕΠ δεν είναι και λίγες! Ήμουν βέβαια Δρ., άλλαξα με κάτι κομψό κι υπερβολικό και βγήκα για ποτό. Στο τσακ την γλίτωσε η παρέα να μην την φάω! Μετά από καμιά δεκαριά κροκοδείλια χασμουρητά έσπευσα στο κρεβάτι μου. Κοιμήθηκα σαν πουλάκι εκείνο το βράδυ. Με 5-6 λιγότερα κιλά ούτε που χρειάζομαι δίαιτα για τις γιορτές!

Πάει κι αυτό, πέρασε... Just call me Dr. :P

Comments

  1. Tα σέβη μου,κυρία Δόκτορ!Το πήρες;Αντε στην ...κουζίνα τώρα:)))

    Πάντα αξια,πάντα ανωτερα,πάντα πιο ψηλά!!!

    ReplyDelete
  2. ελα ρε γιατρε !!!! μπραβο σου !!

    ReplyDelete
  3. Γιατρέ μου, έχω αμνησία...
    -Τι έχετε;
    -Τι έχω;

    Κι εις ανώτερα!!!

    ReplyDelete
  4. Αυτά είναι! Συγχαρητήρια!

    ReplyDelete
  5. Μπράβο και σε ανώτερα!!!!!ΑΑΑΑ και καλές γιορτές!!!!

    ReplyDelete
  6. "Αν δεν ήμουν τόσο κουρασμένη θα είχα υποδυθεί το φαγκρί. Για να μην συμμετέχω! Κι ας με τρώγανε..."

    Χχααχαχαχχα τέλειο αχαχαχαχαχα!

    Κι εγώ είμαι πίσω και είμαι χαρούμενη που επιβεβαίωσες αυτό που λέγαμε μέρες τώρα, ότι δηλαδή θα τους σκίσεις!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ κορίτσι μου ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ!
    Σου άξιζε!!!!!
    Άντε καλή σταδιοδρομία και μην ξεχνάς...όταν η κουβέντα έρχεται στο μισθό, χτύπα αλύπητα ολόκληρο Phd έχεις ορίστε μας!

    ReplyDelete
  7. ΚατερίναWed Dec 16, 02:15:00 AM

    Άντε μπράβο! Τα συγχαρητήρια από όλους μας εδώ στα ξένα! Φαντάζομαι φούσκωμα μαμάς & μπαμπά! Να ήμουν από μια πλευρά - όχι για να δω την περηφάνια τους για την κόρη τους - όσο σκέφτομαι το τί τραπέζι συγχαρηρήριο θα πέσει, μου τρέχουν τα σάλια!

    Άντε, τώρα θα περάσετε και ξέγνοιαστες γιορτές, γιατρέ μου!!

    Φιλιά!

    ReplyDelete
  8. Αντε τώρα μέλος ΔΕΠ!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. Συγχαρητήρια! Και εις ανώτερα! (εχει?)

    ReplyDelete
  10. Συγχαρητήρια από μέσα από την καρδιά μου! Σου εύχομαι ότι καλύτερο από εδώ και πέρα!!!! :)

    ReplyDelete
  11. Γεια σου Δόκτωρ!!!
    Εκτός απο κουδούνι, λέω αν βάλεις και μια φωτεινή επιγραφή "Dr. Fri"!!!!!!
    Πολλά συγχαρήτρια!!!!!
    Να φεύγουν οι πρωινοί να ακολυοθήσουμε οι υπόλοιποι!! Και στα δικά μας!!!

    ReplyDelete
  12. Σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές!
    Kαι για την τόσο θερμή αποδοχή του νέου μου τίτλου :Ρ
    Για όσους έχουν σειρά: Και στα δικά σας παιδιά!

    Καλές γιορτές σε όλους μας! :)

    ReplyDelete
  13. ωωωωω υπέροχα!!!
    και στα δικά μας!
    Γειά σου Δρ. με τη βούλα πλέον!

    ReplyDelete
  14. ΠΕΡΑΣΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ.

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!!

    ReplyDelete
  15. ευχομαι καλες γιορτες με υγεία και μην ξεχνας οτι την ζωη πρεπει να την βλέπουμε μονο θετικα

    ReplyDelete
  16. Αντε και Head Συγχαρητήρια και πάλι!

    Καλές γιορτές και καλά να τα περάσεις!

    ReplyDelete
  17. Συγχαρητήρια και καλή σταδιοδρομία τώρα!! Επίσης, καλές γιορτές!! Φιλιά!!

    ReplyDelete
  18. Σας ευχαριστώ! Και στα δικά σας οι υποψήφιοι διδάκτορες!!! Και γρήγορα φυσικά ;)

    Εύχομαι καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαμόγελα για όλους :)

    ReplyDelete
  19. Συγχαρητήρια! Ας είναι η αρχή πολλών ακόμα επιτυχιών και χαρών!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Νέο ξεκίνημα σε νέους τόπους

Είμαι η Μαίρη Παναγιωταρά

Κάνε Διάλεξη και θα δεις!