Όποιος μίλησε για οικογενειακή θαλπωρή ήταν μεγάλος ψεύτης!

Μέτα από έναν δύσκολο χειμώνα γεμάτο από πολύ δουλειά, εντάσεις και μπότες που πληγώνουν τα πόδια, περιμένει κανείς να έρθει το καλοκάιρι. Τότε υποτίθεται πως χαλαρώνουν οι διαθέσεις, χαλαρώνουν οι εντάσεις, χαλαρώνουν και τα πόδια μέσα στις σαγιονάρες τους...

Αν πάλι κάποιος ζει μακριά από την Ελλάδα, περιμένει το μήνα που θα κάνει διακοπές στην πατρίδα! Θα μου πεις: "Γιατί καλέ? Τον έχουν και τον δέρνουν εκεί στα ξένα?". Όχι, αλλά όλοι έχουμε την τάση να εξιδανικεύουμε πράγματα που δεν έχουμε καθημερινά... Σου λείπουν οι φίλοι, η χαλαρή διάθεση, η παραλία, το ουζάκι και ο μεζές, ο καύσωνας βρε παιδί μου! Νισάφι πια με αυτές τις βροχές στη μέση του καλοκαιριού!

Και μετά τις καλοκαιρινές βροχές, το μπουφάν και ας είναι Ιούλιος, το γραφείο και την αδελφή σου στην άλλη γραμμή να σου στέλνει χαιρετίσματα από την Ικαρία, τα 1500 km για να φτάσεις στην πατρίδα, σου έρχεται ευθύς αμέσως μια διάθεση να πάρεις το επόμενο αεροπλάνο και να γυρίσεις από εκεί που ήρθες!

Ποιος μίλησε για οικογενειακή θαλπωρή? Για χαλάρωση στην οικογενειακή εστία? Ποιος? Και όταν τα έλεγε αυτά είχε αποδείξεις? Είχε κάνει πειράματα? Τους ξέρω εγώ αυτούς τους θεωρητικούς! "Έστω ότι..." Αερολογίες!

Πατάς το πόδι σου στο πατρικό σπίτι και όλοι σε καλωσορίζουν! Στην αρχή...
Αμέσως μετά σου δίνουν μια αίσθηση πως έχουν ξεχάσει να υπολογίσουν το διάστημα που λείπεις... Έφυγες για παράδειγμα στα 18 σου για να σπουδάσεις, λείπεις 5 χρόνια και πηγαίνεις 1 μήνα κάθε χρόνο να τους δεις. Ε, είσαι μόλις 18 χρονών και 5 μηνών! Μικρό παιδί ακόμα! "Ντύσου να μην κρυώσεις παιδί μου! Τστσ, αβιταμίνωση κοντεύεις να πάθεις! Μην ξενυχτήσεις απόψε, θα ανυσηχεί ο πατέρας σου!"
Πρόγραμμα εσύ δεν πρέπει να έχεις! Θες να δεις φίλους? Μήπως να πας θάλασσα? Όχι, έχουν φροντίσει άλλοι να ρυθμίσουν τα πάντα για εσένα! Μα μικρό παιδί πώς μπορείς να ξέρεις πως να αξιοποιήσεις τη μέρα σου? Πρέπει να πας super market, να πας τον παππού στο γιατρό, να ποτίσεις τα λουλούδια, να ρυθμίσεις ένα θέμα που έχει προκύψει στην εφορία, ... Μα όλοι περιμένουν εμένα αυτόν τον μήνα που έρχομαι για να τους κάνω τις δουλειές? Είμαι τόσο απαραίτητη σε αυτό το σπίτι? Μα συγγνώμη όσο δούλευα εγώ αυτοί γιατί είχαν αράξει και έτρωγαν καρπόυζι?
Και μετά τους φταις που έχεις τη βαλίτσα σου στη μέση! Μα συγγνώμη φταίω εγώ που δεν πρόλαβα να φύγω από το σπίτι και απλώθηκατε στις ντουλάπες μου σαν τις αράχνες?
Τους φταις γιατί δεν ξυπνάς το πρωί από τις 7 και χάνεις (!) την ημέρα!
"Μα επιτέλους παιδάκι μου, τι κάθεσαι και κοπροσκυλίαζεις? Δουλειά δεν έχεις να κάνεις νέος άνθρωπος?"


Πώς είπαμε πως τον έλεγαν αυτόν τον παρλαπίπα τον θεωρητικό?

Comments

  1. Μπα, μη νομίζεις: και να μη λείπεις στο εξωτερικό, βρίσκουν τρόπους να σου κάνουν τα νεύρα κρόσια! Γι' αυτό υπάρχουν εξάλλου!!! :)

    ReplyDelete
  2. Το ξέρω, το ξέρω!
    Από προσωπική πείρα το λέω δηλαδή, λέιπω από το σπίτι >5 χρόνια, μόλις το τελευταίο 1 στο εξωτερικό.
    Και τα πράγματα πάνε από το κακό στο χειρότερο! :)

    p.s. Ααααχ! Μόλις (μετά από 8ωρο και βάλε!) τελείωσα από το να βάφω τοίχους του σπιτιού :S

    ReplyDelete
  3. Πληροφοριακό σχόλιο άνευ σχέσεως με το ποστ (μιας και ετοιμάζομαι για ουϊσκάρες)

    -Το πακέτο έφυγε για Ελλάδα.
    -Ο νες που μου αφήσατε ήτο χαλασμένος=Προδωσία,φασισμός.

    YG.To faking word verification mou exei spasei ta balls.

    ReplyDelete
  4. Τώρα τι μου μένει να πω?
    No comment :P

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Νέο ξεκίνημα σε νέους τόπους

Είμαι η Μαίρη Παναγιωταρά

Κάνε Διάλεξη και θα δεις!