Το έχω χάσει τελείως!

Χαιρετίζω όλον τον κόσμο μετά από πολύ καιρό!
Μου έχει τελειώσει η έμπνευση, έχω γίνει τεμπέλα, τι να πω?
Είμαι σε φάση που πάω στο γραφείο για ώρες πολλές, χαζεύω όσο δεν πάει, μετά μετανιώνω και ανησυχώ που δεν υπήρξα παραγωγική και αργότερα σκέφτομαι πότε θα τελειώσει το έτερον μου ήμυσι από φαντάρος για να πάμε μαζί καμιά βόλτα... Μυαλό κουρκούτι δηλαδή...

Οπότε, ας τα βάλω με τον ελληνικό στρατό που παίρνει μακριά μας τους άντρες και μας αποσυντονίζει! Να τα βάλω επίσης, με τον ελληνικό στρατό γιατι βαρέθηκα να ακούω στο τηλέφωνο για σκοπιές, μαγειρία και περιπολίες! (Βέβαια τι να πει και ο άλλος που τα ζει, αλλά όπως και να έχει...) Να τα βάλω τέλος, με την ελληνική μικροαστική αντίληψη που με βάζει σε χωράφια που δε μου ταιριάζουν!

Και ενώ αυτός μου λέει για τον συμφαντάρο του που είναι λούφας και δεν κάνει καμιά δουλειά και άφησε τον δικό μου ολομόναχο να πλένει τα ταψιά (να ζήσει το catering δηλαδή να ηρεμήσει το κεφάλι μας!), έχω τη μάνα μου να μου μιλάει για τραπεζαρίες, μπουφέδες και κρυσταλίερες! Τι το ήθελα να νοικιάσω μεγάλο σπίτι και δεν έπιανα μια γκαρσονιέρα να χωράει μέσα μόνο εμένα και το laptop μου??? Είμαι εγώ τώρα για μπουφέ? Να πάρω ένα μπιλιάρδο να βάλω στο σπίτι μάλλιστα. Μα μπουφέ?

Εμ, με όλα αυτά πως να μη γίνει δραπέτης το μυαλό μου?

Το χαμόγελο όμως, χαμόγελο ;)

Comments

  1. Εσύ τόχασες;Σιγά...Αν κοιταξεις γύρω σου,έχει κόσμο και κοσμάκη...

    ReplyDelete
  2. Οπότε αφήνω το μυαλό μου να δραπετεύει και το απολαμβανω!

    ReplyDelete
  3. Mou fainetai apla oti h apousia tou allou sou misou se exei apodiorganwsei ligo!! Vevaia k egw pou eimai me tin gynaika mou kai vlepomaste kathe mera meta tis 10 to vrady,mi nomizeis oti trellainomaste stis voltes !!Ta sk perimenoume na voltaroume ligo k auta ta "roumadia" olo kati exoun kai den mas theloun..!!! :D

    ReplyDelete
  4. Τι να πω φίλε Costa?
    Με μεγάλη πιθανότητα φταίει η απουσία του άλλου μου μισού...Αντέ να τον "ελευθερώσει" ο ελληνικός στρατός να δούμε αν το "ξαναβρω" :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Νέο ξεκίνημα σε νέους τόπους

Είμαι η Μαίρη Παναγιωταρά

Κάνε Διάλεξη και θα δεις!